Oslavy 115 let Harley-Davidson

EvilTeam

V roce 2018 slavila legendární motocyklová značka Harley-Davidson 115 let. Místa oslav byla 2 – rodné Milwaukee ve státě Wisconsin a Praha, kde jsme po 3 letech příprav uspořádali čtyřdenní oslavy této motocyklové ikony pro více než 110 000 lidí z celého světa.

 

Českou republiku a amerického výrobce motocyklů Harley-Davidson spojilo v roce 2018 několik krásných výročí a to zejména 100 let republiky, 115 let značky a 85 let Harley-Davidson Klubu Praha čili nejstaršího nepřetržitě fungujícího klubu H-D na světě! 

Jménem pražského dealerství spolu s československým zastoupením značky jsme se proto v roce 2015 začali ucházet o pořadatelství evropských oslav této motocyklové legendy.  

Příprava:

  • 3 roky před akcí
  • vlastní ticketingový systém
  • e-shop, web v 6 jazykových mutacích, social media mix a mobilní aplikace
  • 4 komunikační kampaně 
  • koordinace mezinárodního týmu 
  • vyjednání záštity a spolupráce s desítkami partnerů 
  • dopravně inženýrská opatření
  • úzká spolupráce se složkami integrovaného záchranného systému

Realizace:

  • 5.–8. července 2018
  • areál Výstaviště Praha – Holešovice, partnerská místa v Praze a okolí
  • 4 spanilé jízdy motocyklistů Prahou, desítky organizovaných vyjížděk po okolí
  • 4 hudební scény s kapelami jako The Picturebooks nebo The Hives
  • rozsáhlá výstava motocyklů včetně historických strojů a customů
  • 3 demo trucky s motocykly H-D k vyzkoušení zdarma
  • kaskadérské a FMX exhibice, přehlídka vojenské techniky armády ČR a expozice americké armády z WW2
  • galavečer Muay Thai, speciální zóna pro členy Harley Owners Group a další…
    akci podpořili: Magistrát hl. m. Praha, Středočeský kraj, velvyslanectví USA v ČR
  • oslav se osobně a aktivně zúčastnila pravnoučata jednoho ze zakladatelů značky Karen a Bill Davidsonovi

Výsledky:

  • Přes 110 000 návštěvníků ze 75 zemí světa z toho přes 67 000 na motocyklech
  • Počet mediálních výstupů: 1025, mediální hodnota 46 766 368 Kč
  • Celková imprese (klasická média): 218 546 179
  • Zásah skrze sociální sítě: 982 500 000
  • Výnos charitativních dražeb na místě: přes půl milionu korun
  • Zvýšení povědomí o značce: stovky publikovaných pozitivních příběhů nebo informací o motorkářích, značce samotné nebo životním stylu
  • Přínosy akce (studie KPMG): 510–550 mil. Kč pro veřejné rozpočty


Plánujete podobný event?

Rádi vám s ním pomůžeme, napište nám a pojďme si o tom popovídat.

Ozvěte se nám

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu (např. [email protected]).
Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×