Konference 30+1 Linde Material Handling

EvilTeam

Dostali jsme jedinečnou příležitost realizovat pro společnost Linde Material Handling Česká republika, s. r. o., unikátní akci rovnou na dvou místech v České republice. Součástí večera bylo představení novinky plně elektrického vysokozdvižného vozíku na speciálním polygonu, vystoupení umělecké skupiny Pyroterra, hudební vystoupení Ondřeje Rumla a Dary Rollins. V odpolední části navíc vystoupili s ekonomickými přednáškami Ing. Tomáš Prouza, prezident svazu obchodu ČR, a Lukáš Kovanda, Ph. D., z Trinity Bank. Oba večery navíc moderovala Lucie Šilhánová.

 

Smyslem konference bylo pozvaným zástupcům největších partnerů a zákazníků společnosti představit nový plně elektrický vysokozdvižný vozík X30 a oslavit 30+1 rok působení společnosti na trhu. Protože je interně společnost ještě rozdělena na řízení pro Čechy a Moravu, bylo logické, že lokality musí být dvě a navíc takové, aby se akce dala uskutečnit ve formátu 1:1.

Volba nakonec padla na pražské Výstaviště, pravé křídlo průmyslového paláce a venkovní prostor před palácem, a druhou lokalitou bylo ostravské Trojhalí a venkovní prostor mezi jednotlivými halami. Obě akce se navíc uskutečnily těsně za sebou, takže bylo nutné team v jednu chvíli rozdělit. Velká část vybavení se navíc z Prahy ihned po akci transportovala do Ostravy.

Zvláštností na akci bylo hned několik. Relativně velká stage 14 × 6 m není úplně běžná. LEDka o ploše cca 50 metrů čtverečních taky už docela jde. 3D efekty projektované přímo na budovu v sále dodal X-Lab. Speciální polygon s deštěm, štěrkem, pilíři pro manévrování na malém prostoru a tribunami pro hosty už na konferenci nenajdete prakticky vůbec. Nechyběl kompletní elektronický akreditační systém včetně šatny a spousta dalších drobných inovací.

Ve výsledku to byla velice hravá zakázka pro klienta, který je stejně dobře „postižený“ jako my, jen jeho hračky váží o pár tun víc než naše motocykly. 

Základní čísla:

• Termín: 19. 10. Praha a 21. 10. Ostrava
• Návštěvnost: 600 pozvaných osob
• Čas na přípravu: 5 týdnů
• Účinkující: 17 osob
• Team: 4 osoby
• Celkový personál na akci: 68 osob

Plánujete podobný event?

Rádi vám s ním pomůžeme, napište nám a pojďme si o tom popovídat.

Ozvěte se nám

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu (např. [email protected]).
Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×